Op de com­pu­ter schrijf je ook

Op de com­pu­ter schrijf je ook

Ik zag in Nieuwsuur een item over het verdwijnen van het met de hand schrijven. Hierin werd het schrijven met de hand als beter voorgesteld dan op de computer. En toegegeven: het schrijven met de hand heeft iets romantisch. Toch heeft het ook iets validistisch: wat...
Ga naar de inhoud